Øvegang og afslutning i aften d. 25/6 2026

Kære kor

Så er der afslutning på forårssæsonen i aften! Det har været en dejlig sæson med mange gode oplevelser, og nu venter sommerferien.

I første halvdel synger vi frit fra repertoiret. I anden halvdel hygger vi med afslutningen.

Jeg glæder mig til at se jer allesammen.

Kh Lars