Kære kor
Så er der afslutning på forårssæsonen i aften! Det har været en dejlig sæson med mange gode oplevelser, og nu venter sommerferien.
I første halvdel synger vi frit fra repertoiret. I anden halvdel hygger vi med afslutningen.
Jeg glæder mig til at se jer allesammen.
Kh Lars