Tak for super fine koncerter

Kære kor

1000 tak for jeres fine indsats ved julekoncerten i Høve kirke og De 9 læsninger i aftes i Magleby kirke. Det er altid en stor fornøjelse at være sammen med jer!

Det lød skønt, arrangørerne har meldt meget positivt tilbage, og så kan det jo ikke være bedre!

Hermed er julen ringet ind mht arrangementer. Nu mangler vi kun afslutningen på torsdag, før vi kan gå på velfortjent juleferie

En særlig tak skal lyde til korets nye medlemmer, Heidi og Cathrine – og Bo og Ruth, vores “gamle” nye medlemmer. Hvor er det dejligt, at I har lyst til at være sammen med os om musikken og sangen. Vi glæder os til at være sammen med jer i MANGE år endnu!

På den anden side af det nye år skal vi i gang med en sæson med mere dansk musik. For et par sæsoner siden kastede vi os over Sebastian og Lis Sørensen. Denne gang kommer et par andre danske koryfæer til at stå for skud.

Det bliver spændende. Mere om det senere.

Jeg glæder mig til at se jer på torsdag til en skøn juleafslutning på en skøn sæson i Skælskør Rytmiske Kor.

Kh Lars

Foto fra Høve kirke, taget af Merete Pedersen